بنکر | Banker
سه‌شنبه 20 خرداد 1404
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • RSS
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
    • اخبار روز
    • طلا و ارز
    • گزارش روز
    • اقتصاد و بیمه
    • دیگه چه خبر ؟
    • بنکر پلاس
    • یادداشت
    • نگاه بنکر
    • کافه بانک
    • خودرو
    • تاریخ و اقتصاد
    • قانون بانکداری
    • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ویژه بنکر
  • بانکداری
    • نرخ سود
    • نرخ سهام
    • شعب بانک ها
    • تماس با بانک ها
    • استخدام در بانک
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • بانکداری اینترنتی
    • بانکداری الکترونیک
    • خدمات الکترونیکی بانک ها
    • دریافت شماره شبا بانک ها
  • اقتصاد و بیمه
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
بنکر | Banker
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نگاهی به باشگاه مشتریان بانک رفاه

3 شهریور 1400
در بانکداری

به گزارش (Banker)، در واقع باشگاه‌ مشتریان “Customers Club”، نوعی از برنامه‌های ایجاد وفاداری است که از طریق روابط نزدیک و ایجاد ارتباط فکری و رفتاری با مشتریان سعی در ترغیب، فعالسازی و وفادار نمودن آنها دارد.

بزرگترین مزیت یک باشگاه مشتریان ، حفظ ارتباط با مشتریان است. در فعالیتهای تبلیغاتی برای کسب و کار، یک ارتباط یک‌طرفه ایجاد می گردد و نوعی از ارتباط شکل می گیرد که فقط پیام شما را به گوش مشتریان احتمالی می رساند؛ در حالیکه در باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری ارتباط شما با مشتری بصورت دوطرفه شکل گرفته و مشتری به‌طور کامل درک می‌کند که قدردان وفاداری او هستید، نظراتش برای شما اهمیت دارد و به میزان وفاداری او، مزایا و تخفیفات بیشتری به او خواهید داد.

به همین منظور اداره بانکداری اختصاصی بانک رفاه در راستای پیاده سازی استراتژی مشتری محوری، ایجاد محیط صمیمی برای اعضاء، شناسایی نیازهای مشتریان،  ارتقای کیفیت خدمات الکترونیکی و تسهیل کاربری آنها، ترفیع فروش خدمات الکترونیکی و اثربخش سازی تبلیغات، نسبت به راه اندازی و پیشبرد باشگاه مشتریان در قالب طرح های مختلف اقدام نموده  است. این باشگاه با ماموریت مشتری مداری و تمرکز بر سهولت ارائه خدمات الکترونیک شروع به کار کرده است و  با توجه به لزوم تشویق اعضای باشگاه به انجام تراکنش الکترونیک از طریق درگاه های بانک رفاه کارگران، تمرکز اصلی باشگاه بر روی کانال‏های بانکداری الکترونیک از جمله خودپرداز، بانکداری اینترنتی و موبایل ‏بانک قرار دارد.

طرح فعلی این باشگاه با نام "راه رفاه" در حال اجرا می باشد. در طرح مذکور انجام عملیات بانکی به صورت غیر حضوری، از طریق خودپرداز، اینترنت بانک، موبایل بانک، اپلیکیشن همراه کارت رفاه و پورتال بانک مشمول امتیاز می باشد.

در هر دوره از قرعه کشی طرح مذکور، جوایز متنوعی شامل کمک هزینه خرید لوازم منزل، کمک هزینه سفر، کمک هزینه خرید لوازم ورزشی و کمک هزینه چکاپ پزشکی در نظر گرفته شده است که به برندگان خوش شانس اهدا می گردد.

علاوه بر طرح راه رفاه، باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران با شرکت های معتبری همچون شرکت پاکشوما، فروشگاه لوازم خانگی لایف،گروه مالی شریف، فروشگاه اینترنتی درمان کالا، آزمایشگاه لیانا، فروشگاه لوازم خانگی رهاورد کالای ایزدی، بازرگانی لطیفی، لوازم خانگی شهاب و فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سینجر تفاهم نامه همکاری منعقد نموده است و اعضای باشگاه می توانند با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان و ورود به منوی تخفیفات از شرکت های طرف همکاری اطلاع یافته و از تخفیف های 5 تا 20 درصدی برخوردار می شوند.

در حقیقیت باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران در خدمت رسانی به مشتریان، چند بعدی عمل کرده و با یک تیر چند هدف را نشانه رفته است. اول اینکه در این دوران شیوع بیماری کرونا حفظ سلامتی مشتریان برایش مهم است و آن ها را تشویق می کند تا با استفاده از خدمات الکترونیک این بانک در حفظ سلامتی خود، خانواده و هم وطنان  بکوشند.

دیگر اینکه مشتریان با عضویت در این باشگاه، علاوه بر خدمات بانکی، می توانند سایر نیازهای خود را نیز با خرید از فروشگاه ها و شرکت های طرف قرارداد این باشگاه خریداری کنند و در پایان هر ماه نیز با شرکت در قرعه کشی جوایزی نیز برنده شوند. 

از اینرو عضویت در این باشگاه مزایای متنوعی دارد که نظر هر مشتری نکته سنجی را به خود جلب می کند؛ مشتریانی که با هزینه  فایده کردن رفتارهای مالی و رفع نیازها خود، درنگ در عضویت را جایز نمی دانند.

برچسب ها: باشگاه مشتریانبانکداری اختصاصی بانک رفاهبانکداری اینترنتیخدمات الکترونیکیخودپردازراه رفاهفعالیتهای تبلیغاتیکسب و کارموبایل بانک
توئیتاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریارسال

بیشتر بخوانید

دیگه چه خبر ؟

سقف جابه‌جایی از عابربانک ها چقدر است؟/ نکات مهم

19 اردیبهشت 1404
دیگه چه خبر ؟

خبری از برداشت ۳۰۰ هزار تومانی نیست!

27 اسفند 1403
خودپرداز
بانکداری

سقف برداشت از خودپردازها ۳۰۰ هزار تومان شد

21 اسفند 1403

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار بنکر

چطور پیش‌فروش ارز انجام می‌شود؟ جزئیات

19 خرداد 1404
بانک مرکزی ایران

بانک مرکزی گزارش داد: دلارها خرج کجا می‌شود؟!

19 خرداد 1404

این ترفندها راه زندان را به روی بدهکاران چک می‌بندد!

19 خرداد 1404

آخرین قیمت طلا،دلار و سکه در بازار دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۴

19 خرداد 1404

بازار طلا سیگنال‌محور شد | طلا گران شد، ربع سکه ارزان!

19 خرداد 1404

دلار یخ زد! قیمت تتر بازگشت

19 خرداد 1404

وام و تخفیف‌های ویژه بازنشستگان در راه است

19 خرداد 1404

این خبر می‌تواند بازار طلا را زیر و رو کند؛ مراقب باشید!

19 خرداد 1404

شیبا اینو پس از سقوط سنگین آماده جهش است؟

19 خرداد 1404

درهم، دلار و تتر بالا رفتند | بازار ارز در وضعیت هشدار

19 خرداد 1404

۴ قطعه سکه گران شد! آخرین نرخ‌های بازار امروز

19 خرداد 1404

بانک‌هایی که وام فوری و بدون ضامن می‌دهند؛ ۴ گزینه محبوب

19 خرداد 1404

بانک‌های ایران در تله استانداردهای جهانی

19 خرداد 1404

سودآورترین خودرو سایپا در ثبت‌نام عید قربان 1404 کدام است؟

19 خرداد 1404

سرانه درآمد ایرانیان نصف شد؛ علت چیست؟

19 خرداد 1404

وب گردی

سقف متحرک استخر ، بیما ، عمل زیبایی بازیگران، پلکسی، قیمت لحظه ای تتر

مروری بر دسته بندی اخبار

  • آموزش بانکداری
  • اخبار روز
  • ارز دیجیتال
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه
  • بانکداری
  • بانکداری الکترونیک
  • بنکر پلاس
  • تاریخ و اقتصاد
  • خدمات آنی
  • خودرو
  • دیگه چه خبر ؟
  • صرافی
  • طلا و ارز
  • قانون بانکداری
  • کافه بانک
  • گزارش روز
  • نگاه بنکر
  • وام
  • ویژه بنکر
  • یادداشت

آخرین اخبار

چطور پیش‌فروش ارز انجام می‌شود؟ جزئیات

19 خرداد 1404
بانک مرکزی ایران

بانک مرکزی گزارش داد: دلارها خرج کجا می‌شود؟!

19 خرداد 1404
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ما را دنبال کنید

بایگانی اخبار

  • تماس با ما
  • درباره ما

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • ویژه بنکر
  • اخبار روز
  • بانکداری
  • طلا و ارز
  • ارز دیجیتال
  • وام
  • دریافت شماره شبا
  • دیگه چه خبر ؟
  • تاریخ و اقتصاد
  • استخدام در بانک
  • اقتصاد و بیمه

نقل و نشر مطالب با ذکر نام بنکر به مطالب بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به بانکداران 24 می باشد