به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، برخلاف عملکرد کنونی بانکها، که در ایجاد یک سایت اینترنتی واحد برای همه مشتریان متبلور شده است، ارایه این خدمات به صورتی خواهد بود که هر یک از مشتریان، یا گروه مشتریان، حسب نیاز خود به تصویری سفارشی و اختصاصی از پنجره خدمات بانکی مجازی دسترسی داشته باشد. بخشی دیگر از عملیات بانک خاورمیانه ارایه خدمات راه اندازی، آموزش و بستر سازی امنیتی و حفاظتی این خدمات به گونهای است که مشتری بتواند پس از احراز هویت عینی، تقریبا تمامی عملیات بانکی مورد نیاز خود را بدون مراجعه به بانک انجام دهد.