به گزارش بنکر (Banker)، بانک ایران زمین نیز درک درست و به موقعی از بانکداری الکترونیکی داشته، در این عرصه حضوری فعال و چشمگیر داشته و با هدف جلب رضایت مشتریان، از ظرفیت بانکداری الکترونیکی نهایت استفاده را به عمل آورده است.
خدمات الکترونیکی بانک ایران زمین به اندازهای گسترده و چشمگیر است که مراجعه مشتریان بانک را به حداقل ممکن کاهش داده است.
امروزه می توان با مراجعه به سایت بانک ایران زمین، به سادگی ابزار بانکداری الکترونیکی را فعال کرد و در قالب آن انواع حساب های قرض الحسنه، جاری، کارت و سپرده کوتاه مدت را افتتاح کرد.
البته خدمات بانکداری الکترونیکی مواردی را به دنبال دارد که به نظر می رسد باید با مراجعه حضوری، صرف وقت و البته تنش عصبی به آن رسیدگی کرد که یکی از این موارد، تراکنشهای خرید و برداشت های ناموفق است. نکتهای که در این شرایط روح و روان را آزار می دهند، نگرانی مشتریان از هنگامی است که تراکنش ناموفق صورت می گیرد. مشتریان به راستی نمی دانند چه بلایی به روزگارشان آمده و برای درک آن می بایست تا زمان باز شدن بانک، صبر کنند تا ابهام شان رفع شود.
نکته مهمتر آنکه بسیاری از تراکنش ها شامل عددهای قابل توجهی می شود که برای مشتریان به ویژه مشتریان حقوق بگیر و دهکهای پایین جامعه، از حساسیت های بیشتری برخوردار است.
بانک ایران زمین بدلیل درکی که از شرایط مشتریان دارد، پیگیری تراکنش خرید و برداشت ناموفق را در سایت بانک بارگذاری کرده تا کسانی که با این چالش روبرو می شوند، به سادگی با مراجعه به این بخش از سایت، درخواست خود را مطرح کنند و بانک نیز به محض دریافت این درخواست، در اسرع وقت اقدام به بررسی و اعلام نظر می کند.
نکته جالب توجه اینکه کد پیگیری برای مشتری ارسال میشود تا در صورتیکه با سوال یا چالشی روبرو شد، بتواند درخواست خود را مورد بررسی قرار داده یا نسبت به آن اقدامات دیگری را انجام دهد. البته بانکداری الکترونیک بخش های بسیاری دارد که میتوان با مراجعه به سایت بانک ایران زمین از آن ظرفیتها اطلاع پیدا و استفاده کرد.